آرایشگری که با شوینده مری کی موها را رنگ می کند!!!

شوینده مری کی چیست و چه زمانی استفاده می شود؟ آیا مهم است که در ماشین لباسشویی خود از چه چیزی استفاده می کنم؟

فرض کنید به جای مواد شوینده به استفاده از مواد شوینده معمولی در واشرهای بار جلو ادامه دهیم؟

سازندگان ماشین لباسشویی استفاده از شوینده مری کی را در واشرهای با راندمان بالا توصیه می کنند، اما آیا این کار ضروری است؟

شوینده مری کی یک محلول فرموله شده ویژه برای شستن لباس ها در ماشین لباسشویی با کارایی بالا است.

تولید کنندگان ماشین لباسشویی توصیه می کنند فقط از مواد شوینده مری کی در ماشین لباسشویی های با راندمان بالا استفاده کنند و اکثر آنها یک برند خاص از شوینده HE را توصیه می کنند.

واشرهای با راندمان بالا در حال حاضر در واشرهای درب جلو یا از بالا که با علامت «او» روی ماشین لباسشویی تأیید شده اند، در دسترس هستند.

دلیل خوبی برای استفاده از شوینده مری کی در این واشرهای جدید با کارایی بالا وجود دارد.

شوینده

شوینده های لباسشویی HE شوینده های لباسشویی غلیظ کم کف هستند، به ویژه برای استفاده در لباسشویی های کم آب با راندمان بالا.

مانند هر ماشین لباسشویی که آب کمتری مصرف می کند، چرخه همزن یا شستشو مواد شوینده را مخلوط کرده و حباب های زیادی ایجاد می کند.

این اتفاق در یک واشر سطح پایین رخ می دهد، حتی زمانی که از شوینده معمولی در یک لباسشویی معمولی استفاده می کنید. شوینده HE از اضافه بار حباب جلوگیری می کند.

اگر مواد شوینده معمولی باید در جلو یا بالای ماشین‌های لباسشویی با راندمان بالا قرار داده شوند، کف زیاد می‌تواند چرخه‌های شستشو را با هم مخلوط کند، باعث تاخیر در شستن لباس‌ها شود.

فقط آن مواد شوینده باید در ماشین لباسشویی استفاده شوند؛ مواد شوینده نیز به گونه ای طراحی شده اند که با آب سرد یا سرد بهتر کار کنند که یکی دیگر از مراحل صرفه جویی در انرژی است.

استفاده از شوینده های نامناسب در ماشین های لباسشویی کم آب با مواد شوینده HE می تواند به شدت بر عملکرد تأثیر بگذارد، همانطور که مایع ظرفشویی در ماشین ظرفشویی که نیاز به مایع ظرفشویی با فرمول خاص و غیر فوری دارد، به خوبی کار نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *