استفاده از تینر صنعتی برای از بین بردن آفات درختان در کره شمالی!!!

تینر رنگ یکی از رایج ترین مواد شیمیایی صنعتی است و همچنین یکی از همه کاره ترین آنهاست.

علاوه بر رقیق کردن محصولات رنگ برای استفاده و تمیز کردن، تینر صنعتی برای سایر کاربردهای تمیز کردن صنعتی – از بین بردن لکه ها، چربی و موارد دیگر از سطوح خاص بسیار عالی است.

به این ترتیب، شما چندین گزینه برای مواد شیمیایی خاص دارید که می توانند برای اهداف نازک کردن و تمیز کردن رنگ استفاده شوند.

بخش بسته بندی سفارشی SolvChem® در خدمات ترکیب سفارشی رقیق کننده رنگ و پر کردن قرارداد پیشرو است.

ما علاوه بر ترکیب رقیق‌کننده‌های رنگ و سایر مواد شیمیایی مطابق با مشخصات شما، خدماتی را در حمل و نقل و ذخیره‌سازی مواد شیمیایی شما ارائه می‌دهیم تا در زمان نیاز آنچه را که نیاز دارید داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و کارهایی که می توانیم برای شما انجام دهیم، ادامه مطلب را بخوانید.

اگرچه آنها معمولاً ویژگی های مشابهی دارند، ترکیب شیمیایی رقیق کننده رنگ می تواند از محصولی به محصول دیگر متفاوت باشد.

تینر

دقیقا چه چیزی به عنوان حلال رقیق کننده رنگ واجد شرایط است؟

تینر یک حلال فرار است که برای رقیق کردن یا گسترش رنگ های روغنی یا تمیز کردن پس از استفاده استفاده می شود.

حلال‌های رایجی که به عنوان مواد شیمیایی رقیق‌کننده رنگ استفاده می‌شوند عبارتند از: الکل معدنی، سقز معدنی و واقعی، استون، نفتا، تولوئن، متیل اتیل کتون (MEK)، دی‌متیل فرمامید (DMF)، گلیکول اترها و زایلن.

نام شیمیایی تینر هرچه که باشد، هنگام کار با آن‌ها دقت زیادی لازم است، زیرا قرار گرفتن در معرض بخارات آنها در حین استفاده یا تمیز کردن ممکن است خطرناک باشد.

در بخش بسته بندی سفارشی SolvChem®، ما گزینه های متعددی را برای مواد شیمیایی ارائه می دهیم که می توانند به عنوان رقیق کننده رنگ نیز عمل کنند.

ترکیبات رقیق‌کننده رنگ محبوب‌تر ما شامل سقز، استون و الکل‌های معدنی است، برنامه شما هر چه باشد، تیم ما می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید تا یک رقیق کننده رنگ با کیفیت برای انجام کار داشته باشید.

شیمیدانان بخش بسته بندی سفارشی SolvChem® دارای دانش، تخصص و تجربه زیادی در مورد نیازهای نظارتی و کنترلی مواد شیمیایی، از جمله مواد خطرناک و قابل اشتعال هستند.

ما از نزدیک با مشتریان خود کار می کنیم تا فرمول های رقیق کننده رنگ را مطابق با مشخصات شما ترکیب کنیم و در عین حال از کیفیت و ثبات محصول مورد انتظار شما اطمینان حاصل کنیم.

ما تینرهای شیمیایی شما را در ظروف و اندازه های مورد نیاز شما بسته بندی می کنیم.

به علاوه، ما خدمات انبارداری و تحویل را ارائه می دهیم. وقتی نوبت به تولید مواد شیمیایی می رسد، بخش بسته بندی سفارشی SolvChem® کل بسته است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *