استفاده از پوست خرس برای فرش های سنتی ممنوع شد!

حدود 300 پوست خرس قطبی که در حراجی Fur Harvesters در North Bay، Ont نگهداری می‌شوند. در حال بازگشت به خانه به نوناووت هستند.

نخست وزیر جو ساویکاتاک، وزیر محیط زیست منطقه ای نیز در اول مارس در مجلس قانونگذاری نوناووت گفت که پوست خرس قطبی به دلیل «تقاضا کم و قیمت پایین در حراج» نمی تواند در حراج بفروشد.

اما اد فرگوسن، خریدار خز وحشی و گرید کننده پوست های خز، گفت که پوست ها خیلی کوچک هستند یا به اندازه کافی خوب نیستند که با یارانه های 3000 دلاری که دولت به شکارچیان برای پوست پرداخت می کند، مطابقت داشته باشد. این مبلغ در نهایت حداقل قیمت خانه حراج است.

او درباره این یارانه‌ها گفت: «در آن زمان خرس‌ها به قیمت 15000 دلار می‌فروختند، این پیش‌پرداخت‌های کلان را می‌دادند. اما بازار خز خرس‌های قطبی بسیار زیاد شده است و بسیاری از پوست‌های نوناووت را غیرقابل فروش کرده است. او گفت که یک پوست خرس قطبی 10 فوتی با کیفیت خوب همچنان می تواند 5000 دلار درآمد داشته باشد.

فرگوسن گفت، اما بسیاری از خرس‌های قطبی در مسیر بازگشت به نوناووت «بهترین کیفیت را نداشتند». خرس های قطبی ممکن است خیلی زود در فصل شکار گرفته شده باشند. فرگوسن گفت: “آنها پوست خوبی روی آنها ندارند. “تازه به جایی رسیده است که ما نمی توانیم از خرس ها پول بگیریم و نمی توانیم آنها را ذخیره کنیم.”

او گفت، اگرچه در دمای مناسب، پوست خرس قطبی با کیفیت می تواند برای مدت طولانی ذخیره شود. این خانه حراج سال گذشته حدود 30 تا 40 پوست خرس قطبی را به مشتریان خصوصی فروخت. طیف وسیعی از خزهای وحشی را می فروشد، اما به دلیل فشار ایالات متحده و فعالان حیوانات که نمی خواهند شاهد تجارت جایزه خرس قطبی باشند، تبلیغ نمی کند که خرس قطبی می فروشد.

فرگوسن گفت، خزهای خرس گریزلی همچنان «دیوانه‌وار» به فروش می‌رسند و همیشه بازاری برای خز خرس سیاه وجود دارد که در کلاه‌های تشریفاتی استفاده می‌شود. حدود 80 پوست خرس قطبی با کیفیت بالاتر از نوناووت در خلیج شمالی باقی خواهند ماند، جایی که فرگوسن انتظار دارد در حراجی فروخته شود.

هنگامی که پوست های دیگر به نوناووت بازگشتند، شکارچیان می توانند آنها را از دولت منطقه ای به مبلغی که در ابتدا برای آنها پرداخت کرده است، بخرند. پوست خرس قطبی که بازخرید نشده است به سازمان های غیرانتفاعی برای پروژه ها اهدا می شود یا توسط وزارت محیط زیست به فروش می رسد.

  • منابع:
    1. The polar bear hides that aren’t bought back will be donated

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *