افرادی که فشار خون دارند شیر بخورند.

پروتئین‌های آب پنیر مدت‌هاست که برای اثرات مثبت بالقوه‌شان بر فشار خون مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. به عنوان مثال، وایتکس و آلومینیوم و الیس نشان دادند که در شرکت کنندگان دارای اضافه وزن و چاق، مصرف 54 گرم در روز پروتئین آب پنیر به مدت 12 هفته باعث کاهش قابل توجهی در فشار خون سیستولیک و دیاستولیک شد، مطابق با شو و همکاران.

که متاآنالیز تری پپتیدها و فشار خون را منتشر کرد و ورود به سایت اراد برندینگ را ممکن ساخت. اولی پپتیدهای زیست فعال  هستند که از پروتئین ها از طریق فعالیت میکروبیوتا و آنزیم های گوارشی تشکیل می شوند و در محصولات لبنی تخمیر شده به وفور یافت می شوند.

تری پپتیدها به دلیل فعالیت های مهارکننده آنزیم مبدل آنژیوتانسین که ممکن است پیامدهای بالینی مهمی داشته باشد، مورد بررسی قرار می گیرند. به طور خاص، 2 تری پپتید، یعنی ایزولوسین-پرولین-پرولین (Ile-Pro-Pro) و والین-پرولین-پرولین (Val-Pro-Pro) به دلیل مشخصات ایمنی و فعالیت های مفید ظاهری آنها در غذاهای کاربردی گنجانده شده اند.

فشار خون شایان ذکر است که علاوه بر فعالیت آنها بر فشار خون، پپتیدهای دیگری نیز به دلیل خاصیت ضد ترومبوتیک احتمالی آنها جداسازی و مطالعه شده اند. اخیرا مک گران و همکاران.

شواهد مربوط به اثرات کاهش فشار خون تری یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه را با به روز رسانی یک مرور قبلی در سال 2010 بررسی کردند که 1) 223 مقاله منتشر شده بین سالهای 2004 و 2009 را بررسی کرد (که ارتباط معکوس بین مصرف تری پپتید شیر و فشار خون را مشخص کرد) و 2) 163 مطالعه را مرور کرد. منتشر شده بین جولای 2009 و دسامبر 2010 در مورد ویتامین D، کلسیم، فسفر، و پپتیدهای فعال زیستی در لبنیات کم چرب به عنوان بخشی از رژیم های غذایی کم چرب.

یک متاآنالیز از 7 مطالعه که شامل 45000 شرکت‌کننده بود که 11500 نفر از آنها فشار خون بالا داشتند ارتباط معکوس قابل‌توجهی بین مصرف لبنیات کم‌چرب و خطر فشار خون بالا گزارش کرد. نه مطالعه کوهورت دیگر (57256 شرکت کننده به مدت 2-15 سال دنبال شدند) این همبستگی معکوس را تایید کردند. علاوه بر این، افرادی که بیشترین مقدار لبنیات کم چرب را مصرف می کردند، کمترین خطر ابتلا به فشار خون را داشتند.

یک مطالعه آینده نگر که اخیرا توسط یک لیتر شیر چند لیوان است و همکاران منتشر شده است. که 335 کودک استرالیایی، مصرف شیر آنها در 18 ماهگی و فشار خون آنها در 8 سالگی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد، مقادیر فشار خون پایین‌تری را در افرادی که حداقل 2 وعده در روز مصرف می‌کردند، گزارش کرد.

  • منابع:
    1. People with high blood pressure should drink milk.
  • تبلیغات:
    1. رز آبی توسط باغبانان به عنوان جام مقدس در گیاهان شناخته می شود.
    2. مبل ها نقطه کانونی اتاق نشیمن هستند
    3. بایدها و نبایدها برای گرم ماندن در پالتو
    4. ارتباط پخت روغن زیتون با دمای با سرطان زا شدن غذا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *