حوله نانو استخری باعث زخم شدن بدن کودک شد!!!

همانطور که از نام آنها مشخص است، آنها محصولاتی انحصاری برای مراقبت از صورت ما هستند که به دلیل قرار گرفتن در معرض مداوم، باکتری های بیشتری را در خود جای می دهند. ابعاد آن 30×30 سانتی متر است.

این حوله نانو استخری باید حداقل هفته ای دو بار تعویض شوند تا باکتری هایی که روزانه صورت ما به دلیل آلودگی و میکروارگانیسم های محیط دریافت می کند، در الیاف حوله فرو نمانند.

این حوله ها علاوه بر کارایی خود، به عنوان یک عنصر تزئینی در حمام ما استفاده می شوند، بنابراین تعداد زیادی گزینه طراحی وجود دارد.

دارای ابعاد 40×70 سانتی متر، 50×80 سانتی متر یا 50×90 سانتی متر و وزن های متنوعی هستند.

تعویض هفتگی این حوله بسیار مهم است زیرا به دلیل استفاده مکرر از دست، این محصول زودتر کثیف می شود.

حوله

این حوله ها حوله هایی هستند که روزانه بعد از بیرون آمدن از حمام استفاده می کنیم، سایز 70×140 سانتی متر دارند تا کاملا دور بدن بچرخند، در وزن های مختلف نیز موجود است.

حوله های 60×120 یا 60x130cm نیز برای بدن در نظر گرفته شده است، هرچند کوچکتر.

از این اندازه حوله برای پیچیدن موهای بلند بعد از شستن نیز استفاده می شود.

این حوله ها بسیار بزرگتر از حوله های بدن هستند، آنها محصولی عالی برای تعطیلات شما هستند، اندازه آنها 90×170 سانتی متر است، مناسب برای آفتاب گرفتن.

حوله های ساحلی به دلیل استفاده کم باید پس از استفاده و قرار گرفتن در معرض آفتاب شسته شوند و با تهویه خشک شوند و در نتیجه نرمی آن ها تضمین شود.

در این دسته می توانید سایزها و سبک های دیگری مانند حوله گرد با قطر 150 سانتی متر را بیابید.

این محصول برای افرادی طراحی شده است که دوست دارند برای مدت طولانی در حوله بمانند و در عین حال می خواهند احساس راحتی و راحتی در انجام سایر فعالیت های خانگی یا شخصی داشته باشند.

لباس های ما یک سایز هستند، اندازه لباس مردانه 107 سانتی متر X 54 سانتی متر از شانه تا شانه و لباس زنانه 92 سانتی متر طول X 42 سانتی متر از شانه تا شانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *