خرما بم مضافتی فروشش در ماه رمضان ممنوع شد

روش های مختلفی برای خوردن خرما بم مضافتی وجود دارد. آنها معمولاً به صورت ساده خورده می شوند اما می توانند در سایر غذاهای محبوب نیز گنجانده شوند.

خرما فوق العاده همه کاره است و یک میان وعده خوشمزه درست می کند. آنها اغلب با غذاهای دیگر مانند بادام، کره آجیل یا پنیر نرم ترکیب می شوند.

خرما همچنین بسیار چسبنده است که باعث می شود به عنوان چسب در محصولات پخته شده مانند کلوچه ها و میله ها مفید باشد. همچنین می توانید خرما را با مغزها و دانه ها ترکیب کنید تا اسنک بارهای سالم یا توپ های انرژی زا درست کنید.

علاوه بر این، می توانید آنها را با اسموتی و بلغور جو دوسر مخلوط کنید.

خرما دارای پروفایل های غذایی عالی، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. اگر می خواهید در طول روز پرانرژی بمانید، خرمای خشک را مصرف کنید که حاوی کالری بالایی است و تامین کننده انرژی عالی است.

هم برای آقایان و هم برای خانم ها پیشنهاد می شود. برخی از مزایای قابل توجه خرما برای زنان شامل صافی پوست است، در حالی که یکی از مزایای اصلی خرما برای مردان این است که به تقویت قوای جنسی کمک می کند.

خرما

گنجاندن خرما در برنامه غذایی روزانه ما، رژیم غذایی ما را خوش طعم و همچنین مغذی می کند. این مقاله به شما کمک می کند تا حقایق و فواید تغذیه ای را درک کنید. به یاد داشته باشید که ستون پاداش را بررسی کنید، جایی که می توانید چند دستور العمل خرما را پیدا کنید.

شکی نیست که خرما میوه خشک تری است که سرشار از مواد مغذی ضروری، پروتئین، ویتامین ها، فیبر و کربوهیدرات است.
مطالعات نشان می دهد که خوردن خرما به کاهش التهاب و جلوگیری از تشکیل پلاک در مغز کمک می کند. تجمع ممکن است منجر به بیماری آلزایمر و حتی مرگ مغزی شود. گنجاندن خرما در رژیم غذایی باعث تقویت حافظه مغز و توانایی یادگیری و کاهش مشکلات اضطرابی می شود.
خرما سرشار از فیبر است و گنجاندن آن در رژیم غذایی نیاز بدن به فیبر را تکمیل می کند. فیبر با جلوگیری از یبوست و ترویج حرکت منظم روده، سلامت گوارش را بهبود می بخشد.

طبق مطالعه ای که روی 21 نفر انجام شد، مصرف منظم خرما به مدت یک هفته باعث بهبود حرکت روده می شود. همچنین برای کنترل قند خون مفید است. فیبر هضم را کند می کند و در نتیجه افزایش سطح قند خون را بعد از خوردن غذا کنترل می کند.

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *