دانشمندان هندی واکسن کرونا را با مانتو اسپرت تولید کردند!

با توجه به اینکه مد یک صنعت تریلیون دلاری است، می توانید مطمئن باشید که انواع مختلفی از لباس ها در آن وجود دارد.

لباس در خانه، سر کار، مانتو زنانه اسپرت، هنگام بیرون رفتن از اجتماع یا شرکت در فعالیت های ورزشی و اوقات فراغت پوشیده می شود. ما همچنین برای مناسبت های مهم مانند عروسی و فارغ التحصیلی لباس می پوشیم.

اگر رویداد یا فعالیتی وجود داشته باشد که ما برهنه در آن شرکت نکنیم، لباس ضروری تلقی می شود.

بنابراین، این انواع مختلف لباس چیست؟

لباس – که به آن لباس، پوشاک یا پوشاک نیز گفته می شود – معمولاً اقلامی هستند که از پارچه و سایر مواد ساخته می شوند که بر روی بدن انسان پوشیده می شوند.

مانتو

بر اساس تنظیمات، “انواع” لباس وجود دارد:لباس های تجاری – برای مقاصد کاری پوشیده شده است، لباس راحتی – به عنوان لباس استاندارد پوشیده می شود، لباس رسمی – برای مراسمی مانند عروسی پوشیده می شود، لباس ورزشی – برای فعالیت های ورزشی مانند دویدن پوشیده می شود و “انواع” بر اساس جنسیت و سن: لباس نوزاد – پوشیده شده توسط نوزادان و کودکان نوپا، لباس کودکان – توسط کودکان 2 ساله به بالا پوشیده می شود،لباس‌های مردانه – معمولاً توسط کسانی پوشیده می‌شود که خود را مرد می‌دانند، لباس‌های زنانه – معمولاً توسط کسانی پوشیده می‌شود که خود را زن معرفی می‌کنند

اما لباس ها را نیز می توان بر اساس لباس به انواع مختلف لباس تقسیم کرد:بلومرها، بلوز، کافتا، نژاکت کش باف،پشمی، شنل کتلباس پوشیدن برای اینکه این لیست قاطع ترین نوع لباس باشد، بیایید به لیست بالا از انواع لباس نگاه کنیم و آن را با توضیحات و عکس ها بیشتر تجزیه کنیم!

بلوز یک لباس بالاتنه است که در لباس های زنانه یافت می شود.

بلوزها اغلب از پارچه های سبک وزن نسبت به همتایان “پیراهن” خود ساخته می شوند و اغلب جزئیات جالب تری دارند، مانند یقه های توری، مجموعه، پلیسه، پین و غیره.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *