دفتر 100 برگ سیمی طرح دار خانه ای را بازسازی کرد

حتی مدیران ثابت قدم یا افرادی که در نوشتن مهارت دارند هم دفتر 100 برگ سیمی طرح دار را انتخاب می کنند زیرا نمی توانند از خیلی چیزها مطمئن باشند و یعنی زمانی که نوبت به نوشتن چند خط می رسد.

موضوع این نیست که نتوانید خود را بیان کنید، بلکه در مورد زمان و مناسبت نامشخصی وجود دارد.

ارسال سلام یا تشکر کتبی و به چه صورت مناسب است؟ در زمان ایمیل و اس ام اس، چیزهای زیادی به پس زمینه رفته است.

مطمئناً ارزش دارد دوباره قلم و کاغذ را بردارید، زیرا کلماتی که به این روش نوشته شده اند بسیار طولانی تر در حافظه می مانند.

به کارت های تبریک نگاهی بیندازید و می بینید که در اینجا چیزی شبیه به رنسانس در حال وقوع است.

دفتر

کارت پستال های باکیفیت ساخته شده از کاغذ مرغوب، چاپ شده با تکنولوژی مدرن و نقوش بسیار خوش ذوق. آیا این باعث نمی شود که دوباره بنویسید؟ مناسبت‌ها برای این کار می‌تواند بسیار متنوع باشد و اگر دلیلی وجود ندارد، به سادگی به یکی از عزیزان “بی دلیل” سلام کنید.

تبریک، همراه با تسلیت، اینها احتمالاً رایج ترین کلماتی هستند که می توان در کارت تبریک یافت.

ما تولد، عروسی، تولد را تبریک می گوییم. همچنین به مناسبت سالگرد تبریک گفته می شود و هر چه به آن شخص نزدیکتر باشیم، یافتن کلمات دشوارتر می شود. می تواند از صمیم قلب باشد، نه اغراق آمیز. زیاد محبت، صمیمانه یا چیزهای دیگر را در اطراف خود نیندازید، محبت و صمیمیت قابل افزایش نیست و به زبان واضح صحبت کنید.

کلمات تشکر همیشه پذیرفته می شوند.
دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد که شما بخواهید به صورت کتبی از کسی تشکر کنید.

بعد از یک جشن برای هدیه و حضور، برای تبریک و شاید به این دلیل که کسی به شما لطفی کرده است. یک کارت تبریک زیبا و خنثی، مانند کارت پستال موجود در فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر و نوت بوک، کار درستی است.

با ارزش به نظر می رسد، کاغذ و چاپ نشان می دهد که شما فقط به آن فکر نکرده اید، بلکه برای انتخاب خود تلاش کرده اید. یک کلمه محبت آمیز پیدا می شود، فقط به شخص و دلیلی که کارت را پیش روی خود دارید فکر کنید.