غواصان از کفش پیاده روی پاما در زیر آب استفاده می کنند!!!

کفش های پیاده روی مهم ترین وسیله پیاده روی هستند، نه تنها می خواهید بهترین جفت را برای سلامتی و عملکرد خود انتخاب کنید، بلکه می خواهید مطمئن شوید که پول خود را عاقلانه خرج می کنید.

این مفید است که بدانید هنگام انتخاب کفش پیاده روی پاما به چه نکاتی توجه کنید و چگونه مطمئن شوید که جفت کفشی که انتخاب می کنید با سبک راه رفتن شما مطابقت دارد.

بهترین کفش برای همه پیاده روی ها وجود ندارد، بهترین کفش برای شما کفشی است که مناسب شما باشد.

این باید پشتیبانی، انعطاف پذیری و بالشتک مناسب را به شما بدهد و همچنین هرگونه مشکل گامی را که ممکن است داشته باشید، مانند پرون شدن بیش از حد، جبران کند. پاهای هر فردی متفاوت است.

با این حال، تعیین همه اینها به تنهایی می تواند دشوار باشد. یک متخصص کفش پیدا کنید تا به شما کمک کند تا بهترین کفش را با توجه به مسافت پیاده روی، سرعت، سبک و سطح و همچنین وزن و گامتان پیدا کنید.

بهترین مکان برای یافتن چنین شخصی در جدی ترین فروشگاه کفش ورزشی در منطقه شما است.

کفش

وقتی کفشی را پیدا کردید که مناسب شما باشد، می توانید با کفش دوم و شکل آن بیشتر آشنا شوید تا بتوانید در آینده انتخاب کنید.

تولیدکنندگان کفش بهترین طراحی و فناوری را در مدل‌های کفش ورزشی قرار می‌دهند، در حالی که مدل‌های کفش پیاده روی در درجه اول برای جذابیت بازار طراحی شده‌اند، نه عملکرد.

برای تعیین اینکه آیا کفش پیاده رویی که می خواهید بخرید با نیازهای شما مطابقت دارد یا باید طرح کفش ورزشی را انتخاب کنید، رعایت نکات زیر مفید است.

انعطاف پذیر باشید باید بتوانید کفش ها را خم کنید و بچرخانید. هنگامی که یک قدم برمی دارید، پای شما در حالی که از پاشنه تا نوک پا می چرخد ​​خم می شود.

اگر کفش خیلی سفت باشد، پای شما باید در هر قدمی با آن مبارزه کند، ممکن است بی حسی در انگشتان پا، درد ساق پا و سایر مشکلات را تجربه کنید.

راحت باشید این یکی از دلایلی است که کفش های دویدن برای دوستداران پیاده روی انتخاب خوبی هستند.

وزن بسیاری از کفش های پیاده روی بیشتر از کفش های دویدن است. هنگامی که برای پیاده روی طولانی می روید یا سعی می کنید سرعت خود را افزایش دهید، کفش های سبک تر قدم شما را آسان تر می کند.

پاشنه گشاد نداشته باشید نیازی به پاشنه گشاد بزرگ ندارید زیرا واکرها ابتدا با پاشنه ضربه می زنند.

برای تسهیل چرخش پاشنه به پنجه هنگام راه رفتن، یک پاشنه کمی زیر بریده ترجیح داده می شود. پاشنه گشاد به ثبات بیشتری اضافه می کند و آن را روی کفش های دویدن برای دوندگانی که به ثبات نیاز دارند می بینید.

احتمالاً فقط برای راه رفتن روی سطوح ناهموار به یک پاشنه گشاد روی کفش دویدن خود نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *