فرش ابریشم گونه مشهد اردهال خانه شما را از انرژی منفی دور می کند

همان گونه که می دانید فرش ابریشم گونه مشهد اردهال اغلب می‌توانند بسیار حجیم باشند ، به‌خصوص اگر خانه بزرگ نباشد و در حین تمیز کردن مانعی ایجاد کند. فرش های بزرگ نیز به نگهداری بسیار گرانی نیاز دارند.

در واقع فرش عنصری است که به راحتی قابل اشتعال است ، به همین دلیل باید در زمان خرید به کیفیت محصول توجه زیادی داشت.

برای فنگ شویی ، فرش ها تقریباً مانند یک جذابیت عمل می کنند: آنها به جریان انرژی در داخل خانه کمک می کنند و هم به دکوراسیون و هم به ارتعاشات انرژی کمک می کنند.

همانطور که می دانیم، فنگ شویی عاقلانه موفق می شود از هر عنصر به بهترین شکل استفاده کند و فرش ها را به عنوان یک رسانای خوب انرژی معرفی می کند.

فرش

به همین دلیل است که آنها متحد خوبی در خانه هستند، طبیعتاً اگر به درستی از آنها استفاده کنیم و توصیه های این را دنبال کنیم. فلسفه شرق باستان

گاهی اوقات ما به یک عنصر اضافی نیاز داریم که به ما کمک کند آنچه در خانه ما اتفاق می افتد را بهبود بخشد، یک یا چند عنصر که با انرژی ارتباط برقرار کند که خانه ما برای استقبال از شانس ، فراوانی و همه نعمت های کیهان مناسب است.

ما توضیح می دهیم که چگونه از این عناصر، در این مورد فرش، برای بهبود انرژی و جذب شانس به خانه خود استفاده کنید.

ورودی یا ورودی اصلی چیزی است که اغلب به آن دهان چی یا انرژی می گویند . این منطقه مهمی از خانه است، منطقه ای که تمام انرژی خود را چه طبیعی و چه برای مهمانان و بازدیدکنندگان دریافت می کند.

بسیار مهم است و باید با دقت رفتار شود، زیرا می تواند از انرژی مثبت به انرژی منفی تبدیل شود.

طبق فنگ شویی ، اگر ورودی شما دارای یک فرود کوچک یا فضای کمی است، فرش باید گرد شکل و رنگ خاکی داشته باشد. برعکس، اگر ورودی شما مستقیماً به اتاق نشیمن یا سالن منتهی می شود، فرش باید مستطیلی شکل، اما اندازه مناسب و در پالت بژ باشد.

اتاق نشیمن فضایی است که به تفریح ​​و آرامش اختصاص داده شده است.

فنگ شویی باید در این اتاق به خوبی متعادل باشد، زیرا مکانی است که در آن استراحت می کنید و جایی است که خانواده، دوستان و همچنین افرادی که به خوبی نمی شناسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *