پتو یک نفره ساده ای با روکش طلا مهریه دختر تهرانی شد

قبل از اینکه خرده‌فروشان بزرگی مانند آمازون، والمارت و Bed Bath & Beyond شروع به فروش این معجزه‌گران کنند، بسیاری از مردم از خانه‌های خود پتو یک نفره ساده وزنی درست می‌کردند.

آنها از طریق دهان به دهان و از طریق وب سایت های محبوب مانند Etsy به بازار عرضه شدند.

پس از اینکه دکر شغل معلمی خود را ترک کرد تا از یکی از اعضای بیمار خانواده مراقبت کند، والدین دانش‌آموزان سابقش مقداری از پتوهای خود را درخواست کردند. با انتشار اخبار در جامعه، او شرکت خود را در میشیگان غربی به نام Joy In The Making ایجاد کرد.

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک مانند دکر حضور خرده‌فروشان بزرگ را احساس کرده‌اند، اما تفاوت قابل توجهی وجود دارد. Dekker نیازهای مختلف مشتریان خود را برآورده می کند، خواه آنها سایز خاص، نوع پارچه یا گزینه گرم/سرد را بخواهند.

پتو

اگر از یک کسب‌وکار کوچک متعلق به میشیگان حمایت می‌کنید یا آن را در یک سفر خرید انتخاب می‌کنید، یک پتوی سنگین می‌تواند در زندگی شما یا زندگی فرزندتان نیز تغییر ایجاد کند.

آیا تا به حال از پتوی وزن دار استفاده کرده اید؟ تجربیات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

محافظت از پتو: پتو و کابل برق را در یک کیسه نگهداری کنید تا از آلودگی محافظت شود.
اقلام را در بالا قرار ندهید: مراقب باشید پتو را له نکنید و به سیم ها آسیب نرسانید.
از برخی مواد شیمیایی اجتناب کنید: فرد نباید از مواد شیمیایی ضد پروانه روی پتو استفاده کند.
راه های جایگزین برای گرم ماندن در خواب
تختی که خیلی سرد است می تواند با الگوهای خواب تداخل داشته باشد.

مشکلات خواب مانند بی خوابی و آپنه خواب، به ویژه در کودکان، دروازه ای برای مبارزه بیشتر با بیش فعالی و تعامل اجتماعی است.

مکمل های ملاتونین و یک روال سخت می تواند کمک کننده باشد. اما، علاوه بر مطالعات متعدد، توصیه‌های والدین و متخصصان از این ایده حمایت می‌کنند که پتوهای وزن دار برتر هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *