پوشیدن لباس شب توری توریست در برج میلاد تعجب مردم را برانگیخت!!

لباس‌های بلند، به‌ویژه آنهایی که دامن پهن دارند، اغلب نیاز به تأکید بر کمر با یک کمربند اضافی دارند.

وقتی صحبت از کفش به میان می‌آید، در تابستان می‌توانید صندل‌های بسیار شیک یا تلمبه‌ای با پاشنه یا گوه انتخاب کنید.

مدل هایلباس شب توری را حتی می توان با یک ژاکت چرمی ترکیب کرد، برای یک ظاهر طراحی برای یک شب خاص، بهتر است یک ژاکت کوتاه را انتخاب کنید که به سطح باسن ختم می شود یا یک بولرو ظریف.

کلاه، عینک آفتابی، کلاچ های تزئینی و البته جواهرات به خوبی با لباس شب ست می شوند: غنی، بزرگ، برجسته.

لباس‌های شب از پارچه‌های نجیب دوخته می‌شوند از نازک، مانند ابریشم یا ابریشمی، تا ساتن‌های سنگین‌تر، مخملی یا تافته سفت.

آنها همچنین در رنگ های مختلف موجود هستند، در مورد یک ضیافت رسمی، ارزش آن را دارد که به سراغ لباس هایی با رنگ های مختلف از پاستلی روشن تا تیره مانند مشکی یا سبز بروید، اما باید از لباس های روشن و طرح دار اجتناب کنید.

لباس

در تابستان معمولاً به رنگ‌های روشنی می‌رسیم که با طبیعت مرتبط هستند صورتی، مرجانی، نارنجی، اما همچنین سایه‌های آبی لیمویی، نعنایی، پسته‌ای یا پاستلی.

در زمستان، ما رنگ‌های قرمز، سبز و ملایم‌تری را انتخاب می‌کنیم، اما می‌توانید به فوشیا، انار و آلو نیز برسید، رنگ های جهانی، البته، سیاه، قرمز یا سایه های بژ هستند.

لباس شب عالی، لباسی است که در آن یک زن احساس زیبایی، حسی و در عین حال این تصور را داشته باشد که کاملاً با محیط زیبا و کل محیط مراسم تناسب دارد.

صرف نظر از اینکه او لباسی با قطار، بدون پشت، بدون بند یا آستین انتخاب می کند، این لباس باید بر مزایای شکل تاکید کند و کاستی های احتمالی آن را پنهان کند.

فرض بر این است که یک لباس مجلسی فقط یک بار پوشیده می شود، اما با تمرکز بر یک برش جهانی، رنگ ظریف و پارچه های بادوام، می توانید بدون ترس از لباس انتخابی بارها استفاده کنید، زیرا حیف است در صورت تناسب از آن استفاده نکنید.

خیلی عالی یک لباس شب می تواند به لباسی تبدیل شود که یک زن بارها به آن دست پیدا می کند و هر بار احساس خاص بودن می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *