کیک و کلوچه رژیمی بدون رعایت رژیم غذایی وزنتان را پایین می آورد

در واقع باید بدانید که کیک و کلوچه رژیمی یک دسر منحصر به فرد آمریکایی است. نانوایی مرغ مگس خوار گزارش می دهد که اولین اشاره به این دسر ممکن است در یک کتاب آشپزی مربوط به سال 1796 باشد که آن را “کیک پخته شده در فنجان های کوچک” نامیده است.

احتمال دیگر این است که کیک و کلوچه رژیمی ممکن است به عنوان یک روش اندازه گیری به خاطر سپرده شده در حجم – شبیه به کیک پوندی نامیده شوند. در طول قرن 18 ، کیک های ملکه نیز رایج بود. این کیک های تک تک به راحتی و بدون نیاز به ظروف توزیع می شود.

مهاجران هلندی و آلمانی “کیک قهوه” را در اواخر دهه 1800 به ایالات متحده آوردند. در دهه 1870، نانوایان در نیویورک، نیوجرسی و دلاور شروع به تطبیق کیک قهوه به شکل شیرینی کردند تا نان.

سپس، در دهه 1950، نانوایان شروع به تهیه کیک قهوه در تابه‌های Bundt کردند تا از خمیر سنگین‌تر و رویه‌های استرئوزل سنگین‌تر حمایت کنند.

کیک

 

کیک قهوه مدرن را می توان با انواع رویه ها، آیسینگ، میوه ها و آجیل درست کرد. کیک قهوه ترک با شکلات تلخ، پودر اسپرسو، ملاس انار و پودر کاکائو طعم دار شده و با گاناش شکلاتی تلخ و شیرین پوشانده می شود.
کیک غذای فرشته یک کیک سبک و مطبوع است که با مقداری تخم مرغ درست می شود. این کیک به عنوان “کیک فوم” طبقه بندی می شود، زیرا ساختار خود را از سفیده تخم مرغ به شدت زده شده به جای روغن، زرده یا کره، به گفته مارتا استوارت گرفته است.

کیک غذای فرشته بسیار متنوع است. اگرچه وانیل سنتی ترین طعم است، نانواها می توانند عصاره مرکبات یا بادام را جایگزین کنند و همچنین پودر کاکائو شیرین نشده را برای کیک غذای فرشته شکلاتی اضافه کنند.

دارچین، جوز هندی و میخک را می‌توان برای کیک طعم‌دار تا کیک غذای فرشته استفاده کرد.

برای داشتن بافت سبک ایده آل، به جای شکر دانه ریز، از مواد الک شده و شکر کاستور استفاده کنید. یک همزن پایه برای تهیه کیک غذای فرشته نیز وسیله‌ای مفید است زیرا هنگام پف کردن مرنگ‌ها حرکت ثابتی را ایجاد می‌کند.

با این حال، وقتی آماده هستید که سفیده‌های تخم‌مرغ را داخل خمیر بریزید، می‌خواهید همزن را کنار بگذارید. با استفاده از یک میکسر ممکن است هوای کیک غذای فرشته را خارج کرده و آن را متراکم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *